Sanne's Blog

Op mijn blog zet ik nieuwe creatieve projecten neer. Verder staan al mijn schilderijen er op en ook een link naar mijn website.

Monday, January 4, 2010

Een beetje laat...

Jeetje wat was December druk! Ik ben jarig geweest, daarna mijn beoordelingen gehad. Allemaal goed verlopen. Zie hiervoor de foto's. Ik dacht de drukte achter me te laten, maar dat ging nog even door. Kerst. Super gezellig met veel vrienden en familie gevierd. Maar ook wel weer genoeg gegeten en uitgegeven aan kerst kado's en lekkernijen. Oud en nieuw is alweer voorbij en het nieuwe jaar brengt ons zo te zien buiten een start met veel kou! Afgelopen weekend waren er al mensen aan het schaatsen op natuur ijs! Helaas was ik mijn schaatsen vergeten maar hoop komend weekend meer geluk te hebben.

Beste wensen allemaal!
Liefs Sanne



No comments:

Post a Comment