Sanne's Blog

Op mijn blog zet ik nieuwe creatieve projecten neer. Verder staan al mijn schilderijen er op en ook een link naar mijn website.

Tuesday, August 14, 2012

Bonbonbonnetjes

Samen met Wendy lekker aan het bakken geweest. Och wat een heerlijk resultaat! Maar wat een frustratie op de weg daarheen zeg. "Ik ga nooit meer zelf marsepein maken" riepen we luidkeels!

Hier zie je zelfgemaakte mergpijpen, ingepakt met zelf gemaakte marsepein. Een beetje pure chocolade aan elke einde en smullen maar. Binnenin zit er (ook zelfgemaakt) sponsachtige cake waartussen dure frambozenjam en vanille-botercreme zit.

We eindigden met wat overgebleven marsepein, de rest was allemaal op gegaan. Nog wat nieuwe chocolade erbij gekocht en een zakje kokos. Zo konden we nog een aantal bonbonnetjes maken.



No comments:

Post a Comment